پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226390
توصيه فرمانده کل سپاه به آمريکا/برويد همان خليج خوک ها!
تاریخ انتشار : 1395/06/31 17:23:30
نمایش : 806
فرمانده کل سپاه گفت: آمريکايي‌ها بيش از اين سرمايه و ثروت مردم آمريکا را با حضور شرارت‌آميز خود در خليج‌فارس هدر ندهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه برگزاري رژه گسترده نيروهاي مسلح در بندرعباس با تأکيد بر اينکه به رغم رفتارهاي غيرحرفه‌اي آمريکايي‌ها، بحمدالله با هوشمندي و هوشياري نيروي دريايي سپاه امنيت خليج فارس و تنگه هرمز تأمين شده است، گفت: ما نشان داده‌ايم که از شاخص‌ها و مؤلفه‌هاي لازم براي اجراي مسئوليت و مأموريت واگذار شده به منظور ايجاد امنيت در اين منطقه حساس، حياتي و راهبردي دنيا برخوردار بوده و در تلاشيم روز به روز به قابليت‌هاي خود در اين حوزه بيفزاييم.

وي افزود: پيامدهاي حضور نيروي دريايي سپاه در خليج‌فارس و تنگه هرمز نشان مي‌دهد واگذاري مأموريت برقراري امنيت در اين منطقه به اين نيرو، دقيق، هوشمندانه و درست بوده است.

سرلشکر جعفري با اشاره به رفتارهاي غيرحرفه‌اي آمريکايي‌ها در منطقه گفت: اين آمريکايي‌ها هستند که به دليل رفتارهاي نامتعادل و عدم تسلط و اشراف اطلاعاتي براي خود و برخي کشورها توليد هزينه کرده‌اند.

وي ادامه داد: در واقع آنها که مدعي رفتار حرفه‌اي هستند از خود سؤال کنند که حضورشان در خليج فارس امنيت آفرين بوده است يا مخل يا خسارت آفرين منطقه؟!

فرمانده کل سپاه خطاب به آمريکايي‌ها تأکيد کرد: به تأسي از رهبر معظم انقلاب و فرماندهي کل قوا به آمريکايي‌ها اعلام مي‌کنيم بهتر است بيش از اين سرمايه و ثروت مردم آمريکا را با حضور شرارت‌آميز و خسارت‌آفرين در خليج فارس هدر ندهند و براي عرض اندام و ماجراجويي به همان خليج خوک‌ها بروند.

سرلشکر جعفري در پايان با تأکيد بر اينکه خليج فارس خانه ماست و ما نسبت به پرسه زدن دشمن پيرامون خانه‌ خود بسيار حساس هستيم، گفت:  برغم ادعاهاي دشمن و تلاش رسانه‌هاي صهيونيستي و نظام سلطه، وحدت، انسجام، هم افزايي، هم پوشاني، تعامل و همکاري‌هاي دقيق در مجموعه‌ نيروهاي مسلح به ويژه ارتش و سپاه از جمله در خليج فارس، تنگه هرمز و درياي عمان سکه رايج بوده و واقعيتي انکار ناپذير بوده و نشان مي‌دهد لحظه‌اي از انديشيدن پيرامون ارتقاي دامنه‌ي هماهنگي‌ها و همکاري‌ها و افزايش قدرت دفاعي کشور غافل نبوده و به عنوان يد واحده مشت آهنين ملت ايران برابر دشمنان خواهيم بود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html